第一百万只羊驼

漫威|HP|FB

《2725》---GRAE

You're just a picture on a screen.

你只是屏幕上的一张照片

Tell me are you real or just a dream.

告诉我你是真的还是只是一场梦

Most beautiful smile I've never seen.

我从未见过的迷人微笑

I wanna take you everywhere with me.

我想和你去任何地方

Can I get lost inside your dark brown eyes.

我能否深陷于你深褐色的眼眸

I just can't wait anymore.

我已经迫不及待

The distance is fine.

距离不是问题

I'll buy a flight.

我会买一架飞机

Just to be at your door.

只为来到你门前

…………

…………

I love that you can play guiter.

我喜欢你会弹吉他

But can you hold me in your arms.

你能否把我拥入你怀

We can listen to the Cure.

我们可以听听(解药?)的歌

I will tell you all my secrets on your floor.

我会躺在你的地板上告诉你我所有的秘密

…………

…………

This is so nice.

这感觉真好


                          分割                          

由于歌曲太小众,原歌词都是机翻的,比较僵硬,所以以上部分歌词我重新做了翻译,如有不恰当的大家可以指出😊


  配图均源自网络,侵歉删

评论(7)

热度(322)

  1. 共24人收藏了此图片
只展示最近三个月数据